Bilder: Fastkörningar

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Sv: Fastkörningar

Hahahaha..det var då bland de värsta man sett. Har tyvär ingen bild på nån fastkörning men till vintern så kommer det säkert komma nån ;)
 

Floyden

Välkänd medlem
13 jan 2005
162
0
6
41
örnsköldsvik
Sv: Fastkörningar

Kul idé! Hoppas denna tråd blir väl uppdaterad!
Finns ju ingen större glädje än skadeglädjen som bekant ;)
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Sv: Fastkörningar

Den övre bilden du hittat på snowest är jag inte så förvånad över att det gått dåligt.

Som snön ser ut är den antingen väldigt blöt och tung och därmed blir det svårkört i sådana förhållanden, allting går tung och man måste köra mer med fart och med mera gas. Eller så är det väldigt hård. Ofta föregående snötyp som legat och fått frysa till under natten. Därför är det upplagt för olyckor. Dock är ju slutresultatet den här gången ganska spektakulärt.

Förövrigt var den här tråden ett utmärkt initiativ, dock kunde någon tipsa om hur man får bilderna att framträda i inläggen.
 
B

Buktholmen

Sv: Fastkörningar

Sen i vintras , kanske ingen mega-fastkörning men den gills väll som fastkörning får man hoppas :)

P.S Den fastkörningen ägde rum före jag " renoverade " den , så den va inte så vacker där :D



 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Sv: Fastkörningar

Den här lyckades jag med sent april -07. För lite mos i 600:an så jag kom ner mitt över en klippa, självklart stod det ett träd där..


Och så här kan man ju oxå göra.. Var det kul Calle? :) Den luktade skit bra länge..