tyck den där va lite små härlig nån som äger den och inte vill ha den uppe säg till så raderar jag den.
Yes "winter" heter han som har byggt dom på snowest, han är min inspiration till mitt projekt då han bygger sjukt fräscha maskiner... Men jag siktar dock inte på komma i närheten av honom för han kastar ju liiiite mer pengar på maskinerna än vad jag ger samt har lite mer erfarenhet Och som redan sagts så bygger han maskinerna för att sälja vidare, han har dock visat någon bild på en av de röda som han själv kör...Här är bilden jag menar iaf
Det är i garaget. Han är min fd granne...Hur som helst så verkar ägaren "vara karl i sitt hus"
Han har ju en manlig TV i garaget eller så har han skotrarna i vardgsrummet....
Byggd av Ice Age MFGNågon information om den?
tycker de ser lite ut som den är gjord i PS :hmmmm2:Någon information om den?
NEJ! Läs ett inlägg upp..tycker de ser lite ut som den är gjord i PS :hmmmm2:
har redan läst de. jag sa att jag tyckte inte att den varNEJ! Läs ett inlägg upp..
aja tyckte den såg lite PSad ut men sak samma. upp me mer bilderDet är iofs dålig skärpa på bilden men psad är den ej
Antagligen för att de av någon skev anledning plockat bort lyktorna och satt dit konstiga lyktskydd, är iofs även lite konstig skärpa med...tycker de ser lite ut som den är gjord i PS :hmmmm2:
Jo det ser ut som nått mesh men varför liksom, vet inte vart insuget sitter men den har ju fullgott med intag redan genom retrohuven. Hade det varit en större motor hade det väl varit mer logiskt men nu har alltså antagligen bara gjort det för att det är coolt? Aja troligtvis är det så och det kanske är så, mer jag själv som in i det sista ville ha kvar mina lyktor så jag har väl svårare att förstå varför någon skulle ta bort dem om när det inte krävsÄr det inte ett ventkit som sitter där istället för lyktor?
Ball maskin iaf! :rock: