Sjukt snygg lätt häftigaste maskinen på forumet mycket fint arbete. Ser gärna en film på monstret
Nu när man får se besten så kan man ju inte göra annat än hålla med dom som såg den tidigare, den ser grymt brutal ut! Nu behövs bara en video på denJag lägger upp några bilder på den.
Det är förändrat en del på den "innanför skalet", nu har jag ersatt Boondocker boxarna med en MCX Gen 5 ECU med display som jag kommer åt via Bluetooth, mappningen blev helt plötsligt logisk så nu går den som den ska, d.v.s. som ett skott.
Vacker är den inte! Vist är det en lappmoppe made by Yamaha center Ö-vik?Blev helt kär i denna vackra skapelse, den ultimata lappräcern!
Venture PRO 162"
Hahaha den är ju döläcker!! Jepp YC Ö-vikVacker är den inte! Vist är det en lappmoppe made by Yamaha center Ö-vik?
Och då har han använt sig av en Lynx Ranger boggie! Vad fan väger en sån? Lätt över 20kg med dämpare? Samt då "vanlig" framvagn och dämpare. Det är snällt räknat 10kg.152kg fulltankad?
soppa 40kg
olja 3-4kg
glykol öhm 2kg?
säg ca 50 kg för det.
så motor + chassiet + allt annat ska väga ca 100kg? nice
Haha ne, jag tycker inte det heller! ;Dimponerande vikt, men bygget ser inte så stabilt ut dock.