Bilder: Modifierade skotrar

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Den var ju sjukt grym! Finns det några filmklipp där man kan se den "in action"? Vikt? Snurra? Berätta mer! :nerd:



Länkar in bilden direkt också.

 

marino carlsson

Välkänd medlem
30 nov 2006
148
0
6
LYCKSELE
Jadu, jag vet inte riktigt å mycket förutom att de sitter en lite portad Rotax 600 i den och mer motor ska väl in i den nu i vinter. Vikten vet jag inte så mycket om men jag har för mig att den väger ungefär som en lätt standardskoter. Den har varit i reportage i nå skotertidningar tidigare och detta är den andra skotern av 2 som han har byggt. Väldigt frän i verkligheten och han har lagt funktion före finish som synes och han använder den också flitigt vareviga vinterhelgdag. Kanske han kan tillägga lite information själv då han brukar figurera här tror jag.. vet inte vad han heter här isf..
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Kom på att mitt egna projekt inte finns med här. Så...





 
Senast redigerad av en moderator:

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Hemma bygget funkar nog bra, men føll helt pga det såg før jævlig ut! Lite mer finish o de hade gått hem hos mig iaf..
Plocka bort huven så ser de nog bættre ut!

Vet inte om mitt bygge finns med, men en bild på hur det ungefær ser ut nu iallafall!

 
W

Wettainen

Tycker att den här tråden bör komma upp igen då det finns betydligt mer moddade skotrar! :)
 

Lukas

Välkänd medlem
21 feb 2010
454
0
16
Boden


Tror denna skoter ägs av någon svensk iallafall. Sjukt grym om ni frågar mig, vill ägaren att jag tar bort bilden så är det bara att säga till!
 
Last edited: