Gjort:
* SLP skidor (sen ifjol)
* Handkåpor (sen ifjol)
* Dödmansgrepp (sen ifjol)
* D&D Helsystem (y-rör, pipa, burk)
* GEO-mod boggie
* Boggie infäst som -12 år fram, och 13 bak.
* Snopro 440 fjäder fram i boggien
* Mattsvart vinyl på insida av tunnel
* Blanksvart vinyl på utsida av tunnel
* -14 års bromsskydd och variatorskydd
* Svarta a-armar (pulver)
* Blanksvart vinyl på främre rören, av nedre a-armarna
* CanadianSledParts styrbussning
* Arctic Cat airframes
* Grönt stänkskydd (sen ifjol)
* Förstärkt båge med drag, grönt (sen ifjol)
* Svarta boggieskenor
* Boggieskens förstärkare från HCR, gröna
* Svarta boggiehjulsfästen, axlar, sträckare m.m i boggien
* Extrem low flyscreen (sen ifjol)
* FOx float protectors, gröna (sen ifjol)
* Svart Probumper
* Plastnitar till damaskerna
* Svarta styrleder
* Antistab kit
* Slipade styrstångsöverfall
* Tejpad olje och kylarslang under motorn (nöter hemskt illa där under)
* Grön lyktsköld (sen ifjol)
* Nytt dekalkitt på huv/tunnel
* Googleväska (sen ifjol)
Kvar att göra:
* Mobil / Gps hållare på styre
* Skruva dit bukskydd (har sen ifjol)
* Dra om gaswiren (höjjer tomgången ibland då man justerar styret)
* Bulta genomslagsgummina
* Tunnelväska (sen ifjol)
* Spadfäste
* Wilwood broms (kommer inte överens med heyes bromsen)
* Variatortrix, men får vänta med det tills det finns någon snö att ställa in den efter
ja, typ så blev årets version av gammelräsern.
Sedan är det fullt krut på att lära sig GPS, hitta en bra inställning av variatorer och justera in dämparna så bra jag kan och hoppas mina modifieringar har gjort skillnad=)