Bilder på användarnas Lynx

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
aa precis.. men vad skulle man göra då? :D
Kanske röda handtagsskydd, röda hantagshooks eller vad det heter? :p eller kanske till och med ett rött styre :)
Hade nog varit snyggast med röda handtagsskydd och röda handtag/styrhooks tror jag i alla fall, men det är ju en smaksak :)
 

J.Eriksson

Välkänd medlem
30 apr 2010
986
1
16
Boden
Kanske röda handtagsskydd, röda hantagshooks eller vad det heter? :p eller kanske till och med ett rött styre :)
Hade nog varit snyggast med röda handtagsskydd och röda handtag/styrhooks tror jag i alla fall, men det är ju en smaksak :)
Nänä, röda slp pp skidor hade varit riktigt maffigt!
 

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
[video=youtube;bpZWRUnEdHw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bpZWRUnEdHw[/video]
 

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Lägger upp nåra bilder på skogsmaskinen då:)

Var ute igår o körde lite.


Uploaded with ImageShack.us

Fin är han då inte :D


Uploaded with ImageShack.us

Var ute o körde ved imorse= satte faste mig som satan, ser inte ut så på bilden men mattan stod bara o grävde men tillsut kom jag loss bara för att 5 m senare köra fast mellan två träd o blev tvungen att vinscha o lasta om för o få lös helvettet....

Då jag körde fast, mattan stod bara o spann o jag hade en sjujäkla slit för o få rubb på velasse......


Uploaded with ImageShack.us

Fan så dedär velasse var cpdrygt o få rubb på


Uploaded with ImageShack.us

Suddigt ja vet:)

Uploaded with ImageShack.us
 

c0rex

Medlem
19 feb 2011
8
0
1
Luleå
fyfan vad fin skoter avis.. Men bara några dagar till är själv snart en ägare av en sådan vad är de för årsmodell på den ser ut som en 04a
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
En bild på pärlan. :hello:
Är det fortfarande ingen som förstått att det funkar dåligt att byta till ståuppställning på en sittanerskoter? Så länge du inte flyttar fram fotholkarna 20 cm, samma med styrstången och tank osv står du fortfarande bakom pivotpunkten på den där skotern. Visst, kanske du klarar pucklarna på leden lite längre när du står upp men du har inte åtgärdat den jobbiga körställningen.

Äh vafan. Negativt det där verkade... Det är ju kul att du vill kosta på en fin äldre modell tycker jag, men det är inte rätt väg att gå... Grymt fräsch Lynx, om det inte vore för de störande gula detaljerna!
 

andrel2

Välkänd medlem
1 jan 2000
650
2
18
Arjeplog-->Umeå
-Negativt det där verkade??
Nä tycker du, alltid trevligt med folk som orkar komma med trevliga och upplyftande kommentarer.
Om du tyckte det var negativt så kanske du skulle suddat ut hela kommentaren.
MVh Andre
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Ja snart blir man väl bannad... men det var inte menat personligt utan bara generellt.