kan rekommendera rsi-styret som snoperformance säljer, exakt samma mått som pro-taper men snäppet bättre verkar det som..800 kronor, inte dyrt allsOk,jag tycker det är grymt skönt!
Tyvärr sitter det inte standard på min 800,men någon kanske säljer sitt till bra kurs framöver.
Pro taper inkl 90graders styrändar?jag har ett liggandes oanvänt 550 spänn får je köp he för
Till vilken skoter ?Nån som vet av var man kan köpa en låg ruta? Kanske finns nån som tillverkar hemma?
över 1k är lite väl dyrt kan jag tycka
pro-ride chassie antar att de är samma på allaTill vilken skoter ?
Har gjort en i lexan och skulle eventuellt kunna göra fler. Ska ta en bild så fort jag kan!Nån som vet av var man kan köpa en låg ruta? Kanske finns nån som tillverkar hemma?
över 1k är lite väl dyrt kan jag tycka
Köper gärna en lågruta om du ska tillverka.Har gjort en i lexan och skulle eventuellt kunna göra fler. Ska ta en bild så fort jag kan!
Kan nog vara intresserad, beroende på design, mtrl och prisFinns det något intresse för frontbumpers till pro-ride? Typ som extreme bumpern fast snyggare.
Ja.Finns det något intresse för frontbumpers till pro-ride? Typ som extreme bumpern fast snyggare.
Det finns det! suttit och funderar på att beställa en.Finns det något intresse för frontbumpers till pro-ride? Typ som extreme bumpern fast snyggare.