1 smäll? varför inte ett skott i varje knä ?Fyfan vikka jävulska människor det finns, sånna ska ha minst en käftsmäll!
Dedär är vanligt.. fått svetsa på min förra och vet flera andra som fått den sprucken just på främre svingen, på min sprack den å kunde röra sig, vilket resulterade i buckliga å sprickiga infästningar på tunnelnjag har gjort de igen är de brp som är svag eller jag som tror jag är med i slednecks?
skrev faktiskt "minst", men ja gör man på ditt sätt blire ju något hårdare bestraffning..1 smäll? varför inte ett skott i varje knä ?
Precis samma, men hann som tur inte köra mer en kanske 100km sådär, märkte det då mattan började kugga över plötsligt och tunneln började "leva" vid festet. Läggde mycke större förstärkningar vid tunnelfästet.. + en axel som kan röra sig in där i röret nu.. Tog bort 2 boggiehjul och läggde förstärkning vid aluminiumögonen där vid mitten.. Vet inte vad de kallasDedär är vanligt.. fått svetsa på min förra och vet flera andra som fått den sprucken just på främre svingen, på min sprack den å kunde röra sig, vilket resulterade i buckliga å sprickiga infästningar på tunneln
Tio mil?! Det där hände mig också och det vart omgående avslutad tur.Precis samma, men hann som tur inte köra mer en kanske 100km sådär, märkte det då mattan började kugga över plötsligt och tunneln började "leva" vid festet. Läggde mycke större förstärkningar vid tunnelfästet.. + en axel som kan röra sig in där i röret nu.. Tog bort 2 boggiehjul och läggde förstärkning vid aluminiumögonen där vid mitten.. Vet inte vad de kallas
Ja eller ja tror den fick en smäll för 100km sen, men så var vi ute och körde och de släppte väl då mattan började kugga som bara den vid full gas.. Så efter de hann ja väll köra 2mil längst is hem..Tio mil?! Det där hände mig också och det vart omgående avslutad tur.
DETTA ÄR FÖR CA 5 MIL ÅKNING, OBS BEAKTA ATT JAG ANVÄNDER VERSALER!