Bluff Bild !

Verticalman

Aktiv medlem
1 jan 2000
59
0
1
54
ARVIDSJAUR SVERIGE
Bluff Bild !!

Ta och följ denna länk, sedan går du tillbaka till månadens topp 10 i bildtävlingen, bidrag nr.1

Tydligen har en del råd med varken digitalkamera eller skoter, men det är klart att pappas dator kan man ju alltid låna...

Liar,Liar,Liar,Liar...

http://web.telia.com/~u96002643/
 
Senast redigerad av en moderator:

ca18det

Välkänd medlem
26 feb 2005
831
0
16
Är bilden borttagen eller äre utsikten över pajala ni menar? Hajar inte vad det kassa är? Har han snott bilden från internet eller?
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
ca18det skrev:
Är bilden borttagen eller äre utsikten över pajala ni menar? Hajar inte vad det kassa är? Har han snott bilden från internet eller?
Om du klickar på den här länken och tittar en bit ner på höger kanten av den sidan så kommer exakt samma bild upp som är med i bildtävlingen fast det är 40mil mellan platserna där den påstås vara tagen
 

ca18det

Välkänd medlem
26 feb 2005
831
0
16
aha, på så vis, trist. Trodde att länken hörde till trådstartarens signatur så jag klickade inte ens på den.
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
På tal om bluff bilder.
Blev rätt förvånad när jag såg mig själv på Fotosidan
Foto 3425 är ju taget från Leksands snöskoterklubbs hemsida
Lite längre ner på denna sidan finns bilden.
Det är ju jag sjölv som ladat upp denna på klubbens sida.

Vad är det för nollor som läggar ut dessa bilder :mad:

Vart mailar jag om ja vill att dom ska ta bort den från fotosidan?

Edit: Nu är bilden borta från fotosidan vad jag kan se
 
Last edited:

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Så var det dags igen


Nu är den tillbaka i bildtävlingen igen den här bilden är fortfarande stulen från Arvidsjaurs Snöskoterförenings hemsida kolla den här Länken

Va faan är för folk som försöker ta åt sig äran för andras prestationer :mad:

LOOOOOSER! :p :p
 
Last edited:

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Haha helt otroligt! Ungefär som folk snor bilder på blocket å lägger ut kommentaren: inte min "skoter osv" på bilden men en exakt likadan. Idag har väl alla en digitalkamera eller någon bekant. Sen kan man ju sätta sin egna stämpel på bilderna så blir det lite mindre bildtjuveri.

OT: Snygg bild MrGreen!
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Bort tagen

Den slutade fungera när bilden plockades bort :p ur bildtävlingen som jag länkat till, så nu är den länkad till originalbilden på Arvidsjaurs snöskoterförenings sida.
En riktigt snygg bild är det.
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Det är bra att ni säger till när sånt händer. Inte lätt att hålla koll på alla bilder.
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Mycket bra Mikael!

Mikael_Tarander skrev:
Förövrigt Snowmobiles egen bild... vi ska hålla koll mer noggrant och spåra såna här lite oftare eftersom vårt system för bildtävlingen gör det möjligt. Tråkigt att behöva bränna tid på sånt här skit istället för att producera nåt riktigt.

Mikael Tarander
Snowmobile
Jag håller fullständigt med om att det är katastrof att ni tvingas lägga en massa tid på sånt här, men ni ska ha en stor eloge för att ni tar det på allvar för jag tycker det är bedrövligt när mindre nog räknade personer försöker sno åt sig äran för andras prestationer.

//Henke
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Pitabroed skrev:
Nån som kan skicka bilden som va först? För jag missade den :p
Det var samma bild som den du ser i mitt inlägg längre upp, det här var andra gången som nån försökte bluffa med samma bild.