boggie problem

lynx__

Medlem
27 dec 2005
44
0
1
Vad är det för fel när bakre delen av boggien pekar uppåt när den står på plant golv?

hoppas ni förstår vad jag menar ..
 
J

jamabla

bakre dämparen är kanske slut.. eller att den fryst eller nått
 

lynx__

Medlem
27 dec 2005
44
0
1
konstigt för den är nyrenoverad plus den boggien har ståt varmt.. men det kan vara så för bakre dämparn rör sej inte.. hur mkt kostar det att renovera en öhlinare?
 

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
lynx__ skrev:
Vad är det för fel när bakre delen av boggien pekar uppåt när den står på plant golv?

hoppas ni förstår vad jag menar ..

HEJ Det gör den på min viking ochså jag har ingen aning om vad de kan va men jag sa att de e ju en tung maskin så om man kör på rullen lute u nå gupp för jag har sett den på några andra typ venture men jag vet inte har ingen anig bara en ren gissing dedäraa för de e så på min men du lär väll ha en lätt ednuro kanske? eller 5900?
 

lynx__

Medlem
27 dec 2005
44
0
1
et 340t/r skrev:
HEJ Det gör den på min viking ochså jag har ingen aning om vad de kan va men jag sa att de e ju en tung maskin så om man kör på rullen lute u nå gupp för jag har sett den på några andra typ venture men jag vet inte har ingen anig bara en ren gissing dedäraa för de e så på min men du lär väll ha en lätt ednuro kanske? eller 5900?
ja jag har en enduro.. men kör du ändå??
 

lynx__

Medlem
27 dec 2005
44
0
1
ar någon kort på en lynx cobra enduro boggie 95a så man kan se om det är något som är fel monterat.