Bokat en Lily Camera

plontas

Välkänd medlem
5 feb 2009
188
0
6
Har sett den och tycker den verkar läcker, men blev lite fundersam på varför det tar så lång tid innan de skickar den, står det någonstans varför de inte skickar den med detsamma? den verkar ju vara klar redan om man tittar på videon.
Betalade du när du beställde den eller betalar man när man får den?
Även om det inte är någon större summa så väntar jag hellre tills de är klara och folk har fått sina innan jag beställer min, betalar gärna lite mer för det.
 

Freddan Rev 800

Välkänd medlem
9 dec 2005
636
4
18
Skellefteå
www.partybandettba.se
Ja, den verkar skitcool!
Det är ett så kallat "Kick start". Så, man betalar nu och får den när den är klar.
Visst det är en chansning men priset är bara hälften av vad den kommer kosta när den är klar.
Detta är numer ett ganska vanligt sätt för mindre företag att finansiera utvecklingen. Ett svenskt exempel är filmen "Kung Fury".

Som jag ser det får man chansa lite i livet.

Åter till kameran så verkar konceptet riktigt bra. Jag tror helt klart att det perspektivet som blir från Lily kommer höja de flesta filmer.

F
 

plontas

Välkänd medlem
5 feb 2009
188
0
6
Det är helt klart en häftig sak och när de har utvecklat och förbättrat batteriet så att man har mer än 20 min flygtid så kommer det ju bli en klockren sak att ta med sig ut på fjället med.


Fan vad fränt! Vad får man betala för en sån? Och hur snabbt kan den flyga?
719 dollar kostar den nu, blir dyrare ju närmare lanseringen den kommer.
Och maxhastigheten är 40 km/h.
https://www.lily.camera/tech-specs/
 

FOX rider

Välkänd medlem
10 okt 2006
1.426
9
38
46
Ludvika
Funkar väl bara på öppna ytor? Inget för en annan som bara åker ibland träden. Förövrigt så är den grymt häftig!