Crashtråden

maqqe17

Välkänd medlem
18 aug 2008
492
1
16
Skellefte
Vad hände? :dizzy:
Hahaha ja du... jag krockade med en bil... det var helt och hållet mitt eget fel :biggrin1:.
Konstigt nog kom bilen från den sida där inte bucklan i tanken är, den gjorde mitt knä när jag flög upp på bilen...
 

Snotrik

Välkänd medlem
4 feb 2008
200
0
16
32
Byske
Inga större skador. Fick nått skit i nacken men har i princip gått över.
Ingen reparation blev det...
 

zlay3r

Välkänd medlem
19 mar 2008
302
0
16
ren1.jpg

ren2.jpg

Min Renault Megane -00 blev som en potatis efter en helkväll på brännbolls yran i umeå, Skador? Dök från baksätet rakt in i framrutan, notera den sprucka framrutan på bild ett, ungefär där backspegeln skulle sitta, där träffade jag rutan med huvudet sårskador i ansiktet + några blåmärken på armar, axlar då jag pressade passagerar sätet åt sidan i min framfart mot framrutan

golf1.jpg

golf2.jpg

Min första bil, En Golf 2a, blev potatismos efter ett ofrivilligt möte med ett träd påväg hem från skolan. Notera att jag låg kvar i bilen efter krocken, Kröp ut själv och ringde ambulans, Skador? Fraktur på höger sittknöl + blåmärken

Några större men idag? Några ärr och kanske lite dummare?
 

zlay3r

Välkänd medlem
19 mar 2008
302
0
16
Ja på bildemonteringen i lycksele hade dom aldrig sett liknade till crash och dom kunde inte tro att någon hade överlevt.

Länsförsäkringar blev så imponerad av crashen att dom ringde och frågade ifall dom fick ta med den på deras "turne" så den har varit en visningsbil.
 

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
Kan bju på de enda bilderna jag har av mina crasher-
Golf gti som jag ägt i drygt 2 månader och haft körkortet i handen i ca 3 veckor ...

Bilder under länken: http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=Bylla&cat=52109

Törs nog inte räkna upp alla crasher från cyklar och mopeder som blivit ramsneda/skrurit och skotrar som skurit/kvaddat stag och dylikt, då blir listan aldeles för lång.
 

Snotrik

Välkänd medlem
4 feb 2008
200
0
16
32
Byske
Min Renault Megane -00 blev som en potatis efter en helkväll på brännbolls yran i umeå, Skador? Dök från baksätet rakt in i framrutan, notera den sprucka framrutan på bild ett, ungefär där backspegeln skulle sitta, där träffade jag rutan med huvudet sårskador i ansiktet + några blåmärken på armar, axlar då jag pressade passagerar sätet åt sidan i min framfart mot framrutan

Bältet ;)
 

Fille.

Välkänd medlem
5 apr 2008
366
0
16
Ja på bildemonteringen i lycksele hade dom aldrig sett liknade till crash och dom kunde inte tro att någon hade överlevt.

Länsförsäkringar blev så imponerad av crashen att dom ringde och frågade ifall dom fick ta med den på deras "turne" så den har varit en visningsbil.

Har du fler bilder? Riktigt imponerande krasch!