Dekaler ArcticFX Graphics

Stenmanracing

Välkänd medlem
28 aug 2012
510
0
16
Storuman
Nu kör vi igen, ny beställning som måste vara klar så snabbt som möjligt! Priserna för dekalerna kommer landa på ungefär samma, får klart inom 1 vecka mer exakt. Men ifjol körde vi på 2500:- för huv+kåpor+tank+tunnel.

Så kör in beställningar så vi får allting klart! Sätter en preliminär deadline till den 10 Sep.

Betalning blir som ifjol, hälften vid beställningen från ArcticFX och resten när ni hämtar ut paketet.

Kör hårt!
/Stenman
 

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Du kanske borde vänta lite med detta då det kommer fler nya dekalkit i slutet på augusti / början på september enligt Jordan?

Edit: läste lite snabbt, såg att du satte datum i mitten på sep.... :)
 
A

AssaultRMK

Som vi pratade om på Facebook så är jag sugen på ett kitt iår igen.
Förra årets beställning gick riktigt smidigt och bra.
 

bonkarn88

Välkänd medlem
13 aug 2011
418
1
16
jämtland
låter bra! Kommer de ut något snyggt iår så kommer jag nog beställa med dig! Hoppas dom håller sin deadline med dom nya kitten då!
 

Prormk800

Aktiv medlem
18 jan 2013
70
0
6
Kan man köpa endast tunneldekal via dig också ? eller tunnel + huv? Och till vad för pris ?
 

Stenmanracing

Välkänd medlem
28 aug 2012
510
0
16
Storuman
Du kan köpa vad som helst via deras sida. Ska man bara ha lösa delar så måste du komma med en förfrågan så jag kan kolla upp pris.
 

larsson88

Välkänd medlem
23 feb 2012
354
0
16
Piteå
Är det med ovansida av tunnel också eller är det tillägg för det? Väntar på dom nya kitten innan jag bestämmer mig. Kan man köpa till monteringskit också?
 

Prormk800

Aktiv medlem
18 jan 2013
70
0
6
har nån fått svar från Stenmanracing på senaste ? Var typ 10 dar sedan jag skickade PM.
 

Stenmanracing

Välkänd medlem
28 aug 2012
510
0
16
Storuman
Har haft fullt upp!! Har pratat med Jordan och han hade ändrat sig, han var inte redo att ta emot en sån stor order iår. Han hade redan fullt upp! Så tyvärr så kan jag inte ordna dekalerna åt Er.. Ber så hemskt mycke om ursäkt!