Djupsnö-03 Vilken är grymmast?

G

grym

RE: MC!!!!

Sen röstar folk bara för att de ska!
De flesta som röstar har inte provat alla skotrarna som finns i röstningen..Då kan man inte få ut ett realistiskt svar på bästa mountain-maskinen 03!
 

YAMAHA

Aktiv medlem
1 jan 2000
74
0
6
RE: MC!!!!

vipern snyggast roligast att köra och raklar inte som dom andra.
hellst ser jag ju att du köper en rx-1
det är ingen som hänger med och så finns det turbo 200hk 250hk 300hk
 

Nisse_

Aktiv medlem
1 jan 2000
92
0
6
harrköping urugoy
RE: MC!!!!

Men en RX-1 kostar ca 134 000 och turbon kostar väl 30 000. min skoter kostar 94 000.
Det skiljer då 70 000.
För dom 70 000 får man ju en skoter till eller så trimmar man som fan
 
R

Rx1Power

RE: MC!!!!

Rx1mm=134,900kr Turbon=37,000kr Har själv en Rx1mm...:) YAMAHA SKA DET VA!!!!
 

diablo666

Välkänd medlem
1 jan 2000
198
0
6
Borlänge Sweden
RE: MC!!!!

Åh va fan fan ska man med turbo till, det är fullt tillräckligt med kräm i maskinerna som det är.
Jag tycker att det har nått som gräns där vid RX1:an och långt tidigare än så, men är man prestigetokig eller prylbög och har en för liten dingo mellan bena så kan man ju alltid köpa en RX1 med turbo....:|
 

_Mange_

Aktiv medlem
1 jan 2000
84
0
6
Härnösand Sverige
RE: MC!!!!

Hur kan man göra en sådan Undersökning!?
hur många tror ni har en SXViper MM?
som nyss komit på marknaden!
inte alls trovärdigt detta:) seriöst..
 
M

mc man

RE: MC!!!!

Grappar grappar
Jag säger bara vänta till nesta år då mountain cat 900 kommer med 411mm mata, ojojoj
 

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
RE: MC!!!!

Svar till Nisse_
Tänkte bara höra om du gillar med att skryta vad din skoter kostar? Det är skit tufft.. annars så är det väl en fin skoter.

Skoterlös
 

Nisse_

Aktiv medlem
1 jan 2000
92
0
6
harrköping urugoy
RE: MC!!!!

Ville bara visa att en RX-1 inte är värd att köpa då den kostar 70 000 mer och kör fast i nedförsbacke. skulle man ha en Yamma så skulle man ha en Viper mountain å int nå fet-as med en slööö fyrtaktare. Den vart ju helt sågad av snowmobile, va ju int bra på nå.
 
H

hehe

RE: MC!!!!

rmk ligger nog bäst till dvs vertical edge och vertical escape...men å andra sidan så ska man vara säker att man aldrig ska dra nån kälke eller liknande...för drag finns det då inte om man inte skaffar det där cp draget som du monterar på boggie hjuls axeln...men då lär du ju måsta köra ganska lungt!
 

_Mange_

Aktiv medlem
1 jan 2000
84
0
6
Härnösand Sverige
RE: MC!!!!

Jag hatar den här sortens undersökningar eftersom, HUR MÅNGA ÄGER EN SXVIPER om man jämför med en RMK??!
och alla röstar efter eget märke givetvis! samma med lynxen!
Ursch!
 
H

Hmm

RE: MC!!!!

Hur många hhar prövat nån av maskinerna? själv har jag inte prövat nån och därför röstar jag inte