WORD!Men herregud kan ni sluta klaga så ***** mycket. Ni snackar ju bara gojja, i vintras gick det att köra December (JA HELA), Januari, Februari, Mars, April (JA HELA) dvs 5 månader underbar vinter med max djup på 112cm snö.
Å jag bor i södra ångermanland som ni ser, närmare kusten t.o.m.
Känns som att folk bara klagar å klagar å klagar å sen ska alla hänga på å sen har fanimej ingen vettiga grunder. läs lite ***** statistik innan ni börjar grina.
LÄS lite metrologisk statistik som jag gör, jag gick in och läste sen sparade jag allt viktigt i en mapp så börjar folk tjata kollar jag i mappen och ser att allt är normalt..
6 senaste vintrarna har det inte vare nå fel på här!
GRR VA SUR MAN BLIR Å DEPPIG NÄR ALLA SKA KLAGA KAN NI SLUTA DET GÅR ENDÅ INTE ATT PÅVERKA VÄDRET
Så du bor i södra ångermanland? okey..bra...för jag bor 2 km från gränsen till ångermanland (i medelpad) så vi bor ganska nära varandra då. Kan säga att snön kom högst en vecka före jul i vintras men efter det var det kanon. Förutom regnveckan.Men herregud kan ni sluta klaga så ***** mycket. Ni snackar ju bara gojja, i vintras gick det att köra December (JA HELA), Januari, Februari, Mars, April (JA HELA) dvs 5 månader underbar vinter med max djup på 112cm snö.
Känns som att folk bara klagar å klagar å klagar å sen ska alla hänga på å sen har fanimej ingen vettiga grunder. läs lite ***** statistik innan ni börjar grina.
LÄS lite metrologisk statistik som jag gör, jag gick in och läste sen sparade jag allt viktigt i en mapp så börjar folk tjata kollar jag i mappen och ser att allt är normalt..
GRR VA SUR MAN BLIR Å DEPPIG NÄR ALLA SKA KLAGA KAN NI SLUTA DET GÅR ENDÅ INTE ATT PÅVERKA VÄDRET
Regnade inte en enda gång hela vintern för oss, snön kom 2:a December.Så du bor i södra ångermanland? okey..bra...för jag bor 2 km från gränsen till ångermanland (i medelpad) så vi bor ganska nära varandra då. Kan säga att snön kom högst en vecka före jul i vintras men efter det var det kanon. Förutom regnveckan.
Men herregud kan ni sluta klaga så ***** mycket. Ni snackar ju bara gojja, i vintras gick det att köra December (JA HELA), Januari, Februari, Mars, April (JA HELA) dvs 5 månader underbar vinter med max djup på 112cm snö.
Regnade inte en enda gång hela vintern för oss, snön kom 2:a December.
Kom ihåg att sånt kan skillja rätt mycke lokalt..
Jag är väldigt noga med att skriva ner sånt, håller koll på ting och jämför m.m
Du verkade inte ha så bra koll direkt "högst en vecka innan jul" det är lätt att det blir fel när man inte skriver ner, å väldigt lätt att det glider iväg åt det negativa hållet som folk tycks gilla (?)