M8 HCR
Slå ihop dom två så har ni en redan existerande skoterLätt en m8 -09 med turbo
Den där skotern kommar inte till Svergie va?Slå ihop dom två så har ni en redan existerande skoter
Chris Burandth och Boondockers sammarbete har resulterat i:
Arctic Cat M8 RTR
*Bilder*
Du måste köpa den genom Boondocker. RTR är baserad på HCR. Du kan få en vanlig M8 Turbo oxå men då heter den inte RTR utan nått i stil med Backcountry edition.Den där skotern kommar inte till Svergie va?
Okej, men en M8 med turbo är nog drömskotern för mig Eller en förlängd IQ med en 1200wc motorDu måste köpa den genom Boondocker. RTR är baserad på HCR. Du kan få en vanlig M8 Turbo oxå men då heter den inte RTR utan nått i stil med Backcountry edition.
Vad står RTR för?Du måste köpa den genom Boondocker. RTR är baserad på HCR. Du kan få en vanlig M8 Turbo oxå men då heter den inte RTR utan nått i stil med Backcountry edition.
Ledsen, kommer inte ihåg just nu.. Det var ju nåra månader sen jag läste riktigt om den..Vad står RTR för?
Så nu har ja hittat vad det står förVad står RTR för?
:rock: Köp en Grizzly :laugh: Lycka till och krocka sönder den i ett trädMin dröm skoter skulle vara en et 340 men dom är så j.ä.v.l.a dyra :afraid: haha skojja men typ en Assault 800 och så sen Rev 440 men 800 motor i, och det bästa vore om dom aldrig gick sönder fast måste växxa på mig ett par kilon om jag ska köpa nån av dom 2