Drag till rs vector 06

scherdin

Medlem
17 feb 2007
6
0
1
snön
Hej ska montera drag på min nya vector men jag höll på svimma då försäljaren sa att bara själva draget går på cirka 2700. och monteringen kanske på 500. Har någon gjort en montering själv med ett billigt drag och fått det att fungera bra? tacksam för svar

black_sirpa

Välkänd medlem
13 jul 2006
380
0
16
33
Kiruna
du måste lämna in den till din åf å låta dom göra det. annras gäller inte garanti m.m. så se är bättre att lägga ut lite mer ist!

//billy

matti

Välkänd medlem
7 aug 2004
1.022
1
16
Långå
www.herjedalen.se
Har någon gjort en montering själv med ett billigt drag och fått det att fungera bra? tacksam för svar
Varför förstöra en fin skoter med nåt billigt smäck :confused: Yamahas orginaldrag är bland de absolut bästa som finns på marknaden. Anpassade för respektive modell och med förstärkningar utöver själva draget som gör att skotern verkligen pallar en pulka efter. Vissa modeller ingår det också en extrakylare i priset, vet ej hur det är till Vectorn?

mvh / Matti

scherdin

Medlem
17 feb 2007
6
0
1
snön
tackar för svaren självklart är det vettigast att lämna in den, men hade man kunna gjort det bra själv så hade jag kanske gjort det om det var en äldre skoter men nu är ju den här vectorn lite speciell så det är nog bäst att lämna in med tanke på säkerhet o garanti!