Oftast inteMåste man fippla med variatorerna igen om man drevar om?
För stor påfrestning? Talar du av egen erfarenhet eller? Har väääldigt svårt att tro att dreven går sönder utav en 3 kuggs nerdrevning. Finns många maskiner som är mycket motorstarkare, fast med mycket lägre drevning.Tror det räcker med 23 kugg! Annars inte mindre än 22 för då kan det bli för stor påfrestning på kuggarna!
Visste inte återförsäljaren?Tack för svaren! Men är det ingen här som äger eller har ägt en likadan skoter som ni har drevat ner?
Har själv fått tippset 24/41 men ja har inte änns kollat va ja har... gör typ 190 så den lär ju inte va nerdrevad haha... har liknade setup som dej.
Har nyss köpt, så den e knappt körd av mej än...
har beställt 23-42 till min pro x, kan skicka ett pm till dig då jag har monterat och testkört...
Jag köper båda dreven, hade först tänkt att bara byta de övre, men med för brant vinkel på kedjan så ville jag korta av den, men ingen verkstad utför det p.g.a dom kan inte lämna garanti på att det håller. Så jag beställde båda dreven för att slippa köpa en dyr ny kortare kedja, det blir hursomhelst billigare...Okej, Det vore kanon det Men varför köpte du det stora drevet nytt? det är väll så jäkla dyrt
Men är skotern original i övrigt lr?
har samma lika fast min gör 120 haha måste ta å titta hur mycke dom drevat på min hahaHar själv fått tippset 24/41 men ja har inte änns kollat va ja har... gör typ 190 så den lär ju inte va nerdrevad haha... har liknade setup som dej.
Har nyss köpt, så den e knappt körd av mej än...
hur fort gick din före å hur fort går den nu??Jag har derevat ner 2 kugg på min och den funkar fint..
Men skulle varit ännu bättre att dreva ner den 3kugg =)