Dubbel Röv på Räven... ?

Konstapel

Välkänd medlem
5 nov 2006
376
0
16
Umeå
Är jag dum i huve om jag vägrar låta farsan köpa en rev -07a typ 600 - o sen sätta på en dubbeldyna, vafan ja vill inte köra en sån om jag ska försöka lära mig köra som dom i sleddan ^^ - För tänk om det kommer en utspringandes stubbe mitt i landningen :S GRRR
får damP!
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
Sv: Räven

Haha inte dum att låta han köpa men att montera dubbeldynan ;D
 

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
Sv: Räven

Är jag dum i huve om jag vägrar låta farsan köpa en rev -07a typ 600 - o sen sätta på en dubbeldyna, vafan ja vill inte köra en sån om jag ska försöka lära mig köra som dom i sleddan ^^ - För tänk om det kommer en utspringandes stubbe mitt i landningen :S GRRR
får damP!


Har du hört talas om clickdyna eller va det heter?;)
Fan om farsan skulle köpa en rev så skulle ja skita i om det var dubbeldyna går ju ändå att köra:D
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Är jag dum i huve om jag vägrar låta farsan köpa en rev -07a typ 600 - o sen sätta på en dubbeldyna, vafan ja vill inte köra en sån om jag ska försöka lära mig köra som dom i sleddan ^^ - För tänk om det kommer en utspringandes stubbe mitt i landningen :S GRRR
får damP!


Måste nog säga att din farsa är den som är "dum i huvve" om han köper en 07as skoter för att sen låta dig "lära dig köra som i sleddan" hade jag varit han så hade jag låst in den med 5-6 lås sen haft ett par dobbermans som vaktade den ;)


Men för att svara på din fråga så är inte dubbeldynor inte jobbigare att köra med än enkeldynor


Men du kan ju alltid försöka övertyga han om att köpa en löstagbar "sittplats" som man fäster på enkeldynan som är väldigt enkel att ta av och sätta på igen, vet du inte vilken jag menar så fixar jag en länk sen
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.257
78
48
Övik
Eller så ber du han köpa en skitskoter så du kan lära dej köra först, innan du förstör något av högre värde.
 

Junne

Medlem
2 jan 2006
30
0
1
Är det nån som har en bild på dubbeldynan till Mxz och renegaden,
är väldigt sugen på en sån skoter, men vi är fler i familjen som vill åka !