Elka Stötdämpare, Slår Fox på fingrarna!

Stenmanracing

Välkänd medlem
28 aug 2012
510
0
16
Storuman
Nu ska jag ge er en bra möjlighet att köpa enormt fina dämpare till era skotrar. Elka Suspension har jag sammarbetat med i utvecklingen av stötdämpare inom skotercrossen och nu har dom sedan förra vintern leverat dämpare runt om till i stort sett alla maskiner på marknaden. Komforten är precis som öhlins. med skillnaden att dom har mycket större justermån. Justermånen går att jämföra med Fox floatare men jämfört med dom så är Elka en enormt mycket finare dämpare!

Vad jag kommer kunna erbjuda är runt 18000 :- för dämpare runt om. Fullt pris för dom här sen när någon tar in dom som generalagent så kommer priset ligga runt öhlins priser, alltså över 30k... Priset talar sitt tydliga pris då dom verkligen leverera.. Sugen på att veta mer, www.elkasuspension.com har all information som behövs. Modellen jag pratar om heter Stage5 och är fullt justerbar med låg/hög farts comp och retur. Samtliga dämpare är speciellt schimsad efter dina önskemål. Är du den som gillar att hoppa mycket så lägger man en hårdare grund etc.

Nu har ni chansen att köpa enormt fina dämpare! Jag kommer att åka dessa på min 155" rmk!

Kör hårt!