P ^patrik^ Medlem 18 sept 2007 10 0 1 Malmberget 8 okt 2007 #1 go kväll. är så att jag har en gammal alpin som jag tänkte montera i en diesel i. vet att det finns små smidiga diesel motorer men lyckas inte finna någon. nån som vet av nån på ca 10- 20 hk?
go kväll. är så att jag har en gammal alpin som jag tänkte montera i en diesel i. vet att det finns små smidiga diesel motorer men lyckas inte finna någon. nån som vet av nån på ca 10- 20 hk?
RotaX447 Välkänd medlem 24 sept 2005 3.206 0 36 Boden 9 okt 2007 #2 polaris gjorde en dieselfyrhjuling vet jag iaf borde väll fungera skitfint med en sån motor om du får tag i en . vet att dom gjordes -99 iaf.
polaris gjorde en dieselfyrhjuling vet jag iaf borde väll fungera skitfint med en sån motor om du får tag i en . vet att dom gjordes -99 iaf.
S skoterhasse Välkänd medlem 26 okt 2006 776 1 16 järbo 11 okt 2007 #4 awd motorn är inte anpassad för skoter ett prodjekt är på g som kommer o testa diselmotorn i skoter du kan meila mej så kan jag förmedla kontakter.
awd motorn är inte anpassad för skoter ett prodjekt är på g som kommer o testa diselmotorn i skoter du kan meila mej så kan jag förmedla kontakter.