Enduro-583 ( 1998 ) Styrstål... ?

EmilLund

Medlem
30 jan 2007
40
0
1
Uppsala
Hejsan. Undrar var man kan få tag i billiga styrstål till en lynx enduro 600 -98 . Alltså inga coromant.. har hittat till ändra skotrar men inte just till min. har sett för ca 200 till andra. Behöver också nya plastbelag till samma skoter.. någon billig firma? Kan man köpa t.ex helrunda armeringsjärn och svetsa på ett par bultar. och änvånda som styrstål?:) Tack på förhand och hoppas att det kommer lite snö här nere i Uppsala=) (finns det om möjligt någon annan modell styrstål som passar min skoter, isåfall vilka?)

Last edited:

Luvisen

Välkänd medlem
5 sept 2005
334
0
16
Överkalix
Sv: Budget styrstål, endro 600

Nej, Pappa gör egna styrstål till 5900an och dom är så kassa bättre att satsa på "riktiga" styrstål istället

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.262
81
48
Övik

Köp riktiga styrstål på en gång, helt klart värd de hundralappar som dom kostar

Fallan

Välkänd medlem
23 okt 2006
264
0
16
www.freewebs.com

Kanske är värt attt ringa runt på skoterskrotar eller bilskrotar i närheten och höra vad de ska ha för ett par begagnade skidor med bra styrstål. Köpte att par plåtskidor till 3800:an jag hade tidigare för 400:-/par och dom var näst intill nyskick. Nya, men rostiga stystål och fina plastbelägg.. :)

EmilLund

Medlem
30 jan 2007
40
0
1
Uppsala

ok:) hittade hyfsat billiga utan coromant på duells. Här nere i uppsala finns det inte så gott om skoter skrotar tyvär:p . men blir väl att köpa nya stål och plastbelägg från duells då. tack för hjälpen =)