förlänga avgas röret

Qvarn

Välkänd medlem
7 sept 2010
168
0
6
Kluk
www.brutalcs.nu
Jag kan säga att det där bk-systemet är inte bra. Det stryper skotern nå förbannat, iaf på en bearcat jag körde förra vintern, den orkade nästan ingenting med bk-systemet på men när man tog av det så orkade den hur mycket som helst.
Så jag tror att om man ska modifiera typ det där systemet så kan det bli lite svårt då det redan är optimerat så mycket det går.
 

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Jag kan säga att det där bk-systemet är inte bra. Det stryper skotern nå förbannat, iaf på en bearcat jag körde förra vintern, den orkade nästan ingenting med bk-systemet på men när man tog av det så orkade den hur mycket som helst.
Så jag tror att om man ska modifiera typ det där systemet så kan det bli lite svårt då det redan är optimerat så mycket det går.

det röret måste ju bara bygget för en viss skoter om nu det inte funkade på din fyrtakt eller ? man kna ju prova sej fram hur stor skada kan det ta
 

Qvarn

Välkänd medlem
7 sept 2010
168
0
6
Kluk
www.brutalcs.nu
Hade tvåtakt och vad jag vet så ska det vara universal. Klart man kan prova sig fram men jag vill bara varna dig så du inte köper en massa saker som inte fungerar nå bra i mitt tycke.