Första skoter!!!!!!

Magnusson91

Välkänd medlem
8 jan 2011
916
4
18
Norrköping
Nästan samma grejor som i mxz, en mxz är lite mer av en räcer. Lite mera godis, annars är dom ganska lik. Skulle hellre satsa på en mxz. Leden går de att åka på. Lössnö är en annan femma, men allt går och ja åkte då nästan bara lössnö med min och man lär sig hur maskinen beeter sig, men som alla äldre skotrar då man jämför ned nyare så är dom sämre, men de är väldigt mkt beroende på föraren :)
 

niklasisberg

Aktiv medlem
21 aug 2012
88
0
6
Östersund
Eller om det inte är något lurt med den här annonsen så skulle jag spara ihop, till 15 tusen, hitta felet (hoppas att det inte är förj***a dyrt) och fixa det. Då skulle du ha en fin skoter för dom pengarna! :)
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.608
93
48
Örnsköldsvik
Eller om det inte är något lurt med den här annonsen så skulle jag spara ihop, till 15 tusen, hitta felet (hoppas att det inte är förj***a dyrt) och fixa det. Då skulle du ha en fin skoter för dom pengarna! :)
Vad menar du för annons? Jag måste va blind lr nått, fattar inte vad du menar :p
 
5 nov 2012
12
0
1
Vännäs
Jag skulle säga en Phazer II runt -91. Den tar sig överallt, drar absolut inte mycket och hur rolig som helst att köra! Jag har haft en egen i 6-7 år och den har alltid fungerat riktigt bra. Du borde kunna hitta dig en runt 10-12k som är riktigt fin.