E
ejwbegysv
Om några månader står min första Rev i garaget och jag tänkte i denna tråd samla på mig all info jag behöver för att modda/serva/köra osv.
ja just de och är inte X-RSen förstärkt från fabrik?2stroke skrev:Vissa 2007 maskiner kommer ju att komma så direkt ur kartong !!
Vansinne !!
.
okey.. Hur funkar det då?? Verkar mattan hålla ihop??j-son skrev:så där ser det ut på farsans summit, det var det på den när han köpte den ny från åf. det är en 06:a så det kanske kommer på 07:erna oxå?
Jo den är lite förstärkt men det är inte mycket, skenorna är förstärkt, fotstegen samt fotholkarna. Inga försörstärkningar i främre delen av masiknen där de verkligen behövs.Freerider98 skrev:ja just de och är inte X-RSen förstärkt från fabrik?
Av det man har läst på dootalk så ska det fungera kanon. Verkar inte som om de förkortar livsländen märkvärt, utan fördelarna med en lättare matta och det faktum att den får ur snön lättare gör att det ska vara en modifiering som är värd att genomföra.ejwbegysv skrev:okey.. Hur funkar det då?? Verkar mattan hålla ihop??