Var ute igår och körde 11-12mil, riktigt trevligt!
Kom hem till kompisen, ställde skotern på infarten där. Skulle vara där på fest på kvällen och svoa över tills idag.
Det kom 5st pers till oss och vi hade trevligt, men jag gick och la mig tidigt före de andra 00:00. Vaknade i morse med en lapp i sängen: Jag betalar för skoter/ Anniqa
Förstod givetvis ingenting.. Gick ut och kollade och skotern var borta!!
Gick in väckte kompisen och frågade vars min skoter var...
Jo en av tjejerna stal den igår och kraschade in i ett träd!!
Hela fronten är intryckt, huven är paj AAEN pipan är förstörd m.m m.m
Blev fan lessen, Har jobbat med skotern hela halva vintern, Byggtom framvagn och monterat Öhlins från srx 00, Monterat x-tra10 boggie, Ny 32mm matta Förgasarkonverterat.. Och lagomt när man fått allt att funka så händer detta!!
Nu har jag ju problem, vad skall jag begära att hon köper lös den för?!?
Jag köpte den för 20 000:- Och har som sagt byggt om och lagt ut en hel del pengar!
Eller ska jag låta henne lämna in den på märkesverkstad, och laga den. Och hon får stå för hyrskoter under tiden ?
Kom hem till kompisen, ställde skotern på infarten där. Skulle vara där på fest på kvällen och svoa över tills idag.
Det kom 5st pers till oss och vi hade trevligt, men jag gick och la mig tidigt före de andra 00:00. Vaknade i morse med en lapp i sängen: Jag betalar för skoter/ Anniqa
Förstod givetvis ingenting.. Gick ut och kollade och skotern var borta!!
Gick in väckte kompisen och frågade vars min skoter var...
Jo en av tjejerna stal den igår och kraschade in i ett träd!!
Hela fronten är intryckt, huven är paj AAEN pipan är förstörd m.m m.m
Blev fan lessen, Har jobbat med skotern hela halva vintern, Byggtom framvagn och monterat Öhlins från srx 00, Monterat x-tra10 boggie, Ny 32mm matta Förgasarkonverterat.. Och lagomt när man fått allt att funka så händer detta!!
Nu har jag ju problem, vad skall jag begära att hon köper lös den för?!?
Jag köpte den för 20 000:- Och har som sagt byggt om och lagt ut en hel del pengar!
Eller ska jag låta henne lämna in den på märkesverkstad, och laga den. Och hon får stå för hyrskoter under tiden ?