Hur skulle du fått tag i din blizze om ingen hade köpt den ny då? Och tacka gud för att utvecklingen går framåt. Annars hade du ju inte ens haft blizzen, utan åkt omkring på en... ja vadå? 60-talare? Tycker du är dum som köpt en så ny skoter, när jag tänker efter.Haha, tycker du det är lyxigt? tycker bara synd om stackarna som köper en splittny skoter. förstår inte hur folk kan vara så dumma och helst dom som blir tvungen att låna. för det första är försäkringen svindyr, allting är i princip av plast som går sönder ständigt enbart för att skotrarna ska väga mindre.., elektroniska mätare å onödigt skit som rapplar ständigt, samma sak hur dom gör dagens bilar. helt otroligt vart världen och människan är påväg, sen om man köper en splittny skoter för 120000:- så förlorar du säkert 20000:- efter första säsongen och nästa ytterligare ca 10000:-. det jag försöker säga är hur folk kan vara så dumma. Tycker personligen också att det är mer lyxigt att se någon glidkör en skidoo blizzard 6500. Pluss att reservdelarna är svindyra och sen är komstruktionen så kompakt att man knappt kan skruva i den själv och får lämna in den och blir av med många hundralappar enbart på "undersökningen" att hitta problemen.
eeh, han är bara avundsjuk och inget annat :hello:Hur skulle du fått tag i din blizze om ingen hade köpt den ny då? Och tacka gud för att utvecklingen går framåt. Annars hade du ju inte ens haft blizzen, utan åkt omkring på en... ja vadå? 60-talare? Tycker du är dum som köpt en så ny skoter, när jag tänker efter.
Haha, tycker du det är lyxigt? tycker bara synd om stackarna som köper en splittny skoter. förstår inte hur folk kan vara så dumma och helst dom som blir tvungen att låna. för det första är försäkringen svindyr, allting är i princip av plast som går sönder ständigt enbart för att skotrarna ska väga mindre.., elektroniska mätare å onödigt skit som rapplar ständigt, samma sak hur dom gör dagens bilar. helt otroligt vart världen och människan är påväg, sen om man köper en splittny skoter för 120000:- så förlorar du säkert 20000:- efter första säsongen och nästa ytterligare ca 10000:-. det jag försöker säga är hur folk kan vara så dumma. Tycker personligen också att det är mer lyxigt att se någon glidkör en skidoo blizzard 6500. Pluss att reservdelarna är svindyra och sen är komstruktionen så kompakt att man knappt kan skruva i den själv och får lämna in den och blir av med många hundralappar enbart på "undersökningen" att hitta problemen.
Word! Men självklart tycker man att det är lyxig när man är 10-15 år! Vem gör inte de ?haha vad är det här för en konstig tråd egentligen?
Ååååh herregud! Blizzard467 har nu vunnit VM guld i trådlyft och avundsjuka!
Grattis