Fatbar styrhöjare?

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Blir inte riktig klok, finns det alls någon/några fatbar styrhöjare 5" och uppåt som inte går kring 1000kr?

Den enda Fatbar styrhöjaren jag har hittat är denna:

Finns det alls några andra fatbar höjare överhuvudtaget?


Även snappat upp denna bild på blocket:

Är det en köpes styrhöjare eller har någon gjort den själv?



Även intresserad utav tips ifall någon har en höjare liggandes hemma eller som gör egna.
 

147

Välkänd medlem
3 feb 2006
312
0
16
KLX
båda dom där är "hemmagjorda". ska du ha en billigare än 1000 måste du nästan ta och köpa beggat eller be nån tillvärka på typ skolan eller om du känner nån som jobbar på en firma som kan fixa det.
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
båda dom där är "hemmagjorda". ska du ha en billigare än 1000 måste du nästan ta och köpa beggat eller be nån tillvärka på typ skolan eller om du känner nån som jobbar på en firma som kan fixa det.
Den övre bilden kommer ifrån lockners bil, gör dom egna?


den andra från blocket.
 

niclassahlen

Välkänd medlem
25 dec 2007
238
0
16
Kramfors
lockners bil & mc gör inte egna styrhöjare . han tar hem & säljer bara. men gå till nån skola eller nått och fråga om dom kan svarva till en på industri där bara . för på vår skola så gör dom bra mycke styrhöjare
 

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
lockners bil & mc är ju fabriks byggd styrhöjare.. den andra bilden är en hemma gjord.. som en har gjort på en skola..
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
lockners bil & mc gör inte egna styrhöjare . han tar hem & säljer bara. men gå till nån skola eller nått och fråga om dom kan svarva till en på industri där bara . för på vår skola så gör dom bra mycke styrhöjare
Jo det jag gissade på, var han som svarade på mitt första inlägg som du såg sa att båda var hemmagjorda.

Ang skolan så får jag det svårt, kan möjligen känna någon som har tillgång till svarv etc.

Finns det inga andra köpes styrhöjare än den ovan?