Fejes viper - styrstångsflytt

skoter_freak

Välkänd medlem
5 jun 2006
634
0
16
33
Kiruna
Söker bilder på Jimmy fejes gamla viper. Hittar inga direkta närbilder....

Har du en bild, släng upp den :) Tänkte kolla på lite lösningar som kan vara till nytta för mitt nya projekt.

MVH//Jim
 

skoter_freak

Välkänd medlem
5 jun 2006
634
0
16
33
Kiruna
Sv: Fejes viper

Tänkte kolla hur dem har gjort när dem flytta fram styrstången och även hur dem gjort med fjädringen. Så rätt så nära....
 

mänpower

Aktiv medlem
7 jan 2008
60
0
6
Kiruna
Sv: Fejes viper

just nu är den skrotad för han kraschade den helt under en fsx tävling här i kiruna och yamahacenter i kiruna tog hand om den och försökte fixa den men den var bara att skrotas..
 

mänpower

Aktiv medlem
7 jan 2008
60
0
6
Kiruna
Sv: Fejes viper

okej.. men dem sa att den skulle skrotas på yamma center.. men dem kanske fick sålt den i alla fall
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Sv: Fejes viper

Skrotad??

Har för mig att en på snowriders forum köpte den i våras och fixade den:hmmmm:

Har du frågat på deras forum då??

Bilderna jag har är från samma evenemang som bilderna på system1 sida så min är inte bättre än dom du hittar där.
 

brainstorm

Välkänd medlem
7 nov 2007
420
0
16
riksgränsen,östersund,göteborg
Sv: Fejes viper

Inte F-N blev den skrotad heller..de fixade den samma kväll ju..med delar som yamahahuset tagit fram till race yamaha sverige..boggie delar!!o lite annat tjafs!!...vart får alla sina historier ifrån?!??!..Frank Huss köpte den av fejes elle blaze el va karl nu hette?!..huss bor i åre men om han har kvar yamman vet jag ej!
 

skoter_freak

Välkänd medlem
5 jun 2006
634
0
16
33
Kiruna
Sv: Fejes viper

Inte F-N blev den skrotad heller..de fixade den samma kväll ju..med delar som yamahahuset tagit fram till race yamaha sverige..boggie delar!!o lite annat tjafs!!...vart får alla sina historier ifrån?!??!..Frank Huss köpte den av fejes elle blaze el va karl nu hette?!..huss bor i åre men om han har kvar yamman vet jag ej!
Du har helt rätt.

Sen köpte en kille den från Frank och han är aktiv på snowriders forum. Har haft upp ämnet där oxå förra året men ingen som hade några bilder. Sen tycker inte jag personligen om snowridersforum men de är en annan sak.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Rätt sak på rätt plats....

Söker bilder på Jimmy fejes gamla viper.
Hittar inga direkta närbilder....

Har du en bild, släng upp den :)
Tänkte kolla på lite lösningar som kan vara till nytta för mitt nya projekt.

MVH//Jim

Denna fråga borde vara postad i YAMAHA forumet istället...

...Hör definitivt inte hemma i Teknik forumet.



.
 

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
Re: Sv: Fejes viper

just nu är den skrotad för han kraschade den helt under en fsx tävling här i kiruna och yamahacenter i kiruna tog hand om den och försökte fixa den men den var bara att skrotas..




den ser skrotad då inte skrotad ut iaf :hmmmm:
 

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
aja, men den är då tydligen tagen 06 !? men det kan ju stå fel också ifö, men så där ser den ut iaf !