Kunde du köpa den som va trasig då eller va du tvungen att byta båda givarna?
Jag klippte av och skarvade in den bara. Hade bråttom så det blev en bonnfix.
Sålde iväg den andra givaren och fick tillbaka nästan tillbaka pengarna
Kunde du köpa den som va trasig då eller va du tvungen att byta båda givarna?
99% säker på att dom ska passa. Jag bytte på min 13s Summit xm till en begagnad från en 15 den passade men själva boxen var lite mindre men den passade i själva hållaren ändåBlir fortfarande inte klok på vilka som passar min 2012 freeride 146".
Nån kunnig som vet om nån av dessa kan passa?
https://www.tordsmotorservice.com/?s=ski+800+tempgiv&post_type=product
Vad är problemet?
Skriv in "12639455" på ebay och klicka hem en givare för under 500-lappen. Sen får du böja den lite för att den ska gå fritt från sidokåpan.
Har du dubbla givare så passar den inte. Jag provade på min -13.Vad är problemet?
Skriv in "12639455" på ebay och klicka hem en givare för under 500-lappen. Sen får du böja den lite för att den ska gå fritt från sidokåpan.
För mig är det givaren i pipan inte slutburken som ger felkod. Men kanske ryms ändå med en GM givare? Några här verkar ju dock haft problem att den inte passar? Kan ju var värt att försök dock med tanke på prisskillnaden. Om den nu får plats under kåpan/huven dvs.
Hej,Hej! Nu har jag fått samma fantastiska felkod på min freeride 11, och det indikerar givaren i pipan. Det är ju en annan än den som sitter i slutburken. Verkar vara svårare att få tag på? Letar men utan lycka. Ski-Doo skulle ha 5500:- för den nya givaren.. känns lite väl saftigt. Verkar vara lättare att få tag på givaren till slutburken. Nån som har tips på hemsida eller dylikt?
Tack för svar!Sitter en i pipan och en i slutburken.