Fråga om tapatalk

Tompis

Välkänd medlem
6 mar 2011
146
0
6
Örarna
Jag skaffade nyligen tapatalk för att kunna kolla snowmobile när jag vill. Inte bara hemma. Problemet jag har är att appen inte håller reda på vilka trådar jag har läst och inte. Den ger mig aldrig några trådar i "Unread"-kategorin och i "Latest"-"All" finns aldrig mer än 20 trådar. Jag vet ju att det finns så mycket mer att läsa och jag skulle vilja ha en lista liknande den man får om man klickar på "Nya inlägg" på hemsidan. Nån som har nåt tips?
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Du har ju en smartphone för att kunna köra tapatalk. Samma smartphone har en funktion som heter internet som funkar överallt. Dessutom ser forumet ut och fungerar precis som på datorn hemma.
Svårare än så är det inte.
 

hellebjork

Välkänd medlem
31 jul 2006
904
3
16
Du har ju en smartphone för att kunna köra tapatalk. Samma smartphone har en funktion som heter internet som funkar överallt. Dessutom ser forumet ut och fungerar precis som på datorn hemma.
Svårare än så är det inte.
Det är just därför man hellre kör tapatalk än krånglar via webben. Gränssnittet är inte ens lite användarvänligt på 4".
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Min telefon har då zoom och kör man utan mobilvy så är det då långt mkt trevligare än TT.
 

Tompis

Välkänd medlem
6 mar 2011
146
0
6
Örarna
Ursäkta att jag frågade. Tänk att det finns människor som kan lägga ner så mycket energi bara på att vara otrevliga.
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Har använt Tapatalk under en längre tid, efter ett jag uppdaterat för nån månad sen så upptäckte jag fenomenen du pratar om. Numera går jag direkt på "All" och markerar allt som läst direkt efter...

Tycker det var mycket bättre förut då varje enskild tråd fanns under "Unread" och inte som nu då bara kategorierna visas :(
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Försöker inte vara otrevlig men forum i allmänhet är trevligare att läsa på i riktig form. Personligen så startar jag aldrig mer datorn för att surfa då jag hellre gör det med telen.
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
uräkta om jag lånar denna tråd.. jag har en htc desire med tapatalk.

när jag använder det så kommer det ofta upp en ruta att jag ska antingen skicka felrapport eller stänga av.. vad beror de på?
 

Saxzor95

Välkänd medlem
27 mar 2011
410
0
16
Utanför Älvdalen
uräkta om jag lånar denna tråd.. jag har en htc desire med tapatalk.

när jag använder det så kommer det ofta upp en ruta att jag ska antingen skicka felrapport eller stänga av.. vad beror de på?
Har exakt samma problem men bara på detta forumet :p

Sent from my Samsung galaxy S2 using tapatalk