Freeride 137" 2012

800PSR

Välkänd medlem
28 feb 2009
1.476
2
16
Vikmanshyttan
Gör ett fynd i slutet på säsongen.
Då halva nöjet för mig är att optimera skotern så är min nu till salu för nya projekt.
Som sagt en Freeride 137” som säljes i ”originalskick” för 125000kr,det extra som följer med då är 12 voltsuttag, EPA strypningen på mellanregistret är bortprogrammerad och oljepumpen är justerad. Avsevärt mycket rappare på låg och mellan. Första service är gjord, pedantskött.
Men vill du göra en riktigt bra affär och få en "färdig" skoter så kostar den 139900kr. Då får du RS fotholkar, framvagnsförstärkning,bukskydd, kedjehusskydd, special stänklapp, stötdämparsockor, vita SLP PP, Powermad handtagsskydd med skidoo alufäste, Tunnelväska,rutväska, originalkapell, SLP ljuddämpare, 24/45 drevning , quick clicker,extra 377 rem ,Diablo racings stora variatorkit, Garmin colorado GPS med skoterkarta + fäste, omonterat tag dark dekalkitt , i princip allt är nytt för i år. Självklart medföljer alla originaldelar. säljes tidigast sönd v10.
Kanonfin skoter som går riktigt bra.
Kan ses i Lofsdalen vecka 10. Kommer troligen att ha gått ca 120-140mil efter denna vecka ses annars utanför Hedemora i södra Dalarna.
Jag är mycket nöjd med skotern och prutar inte, eftersom det faktiskt blir vinter nästa år också. Byten kan vara intressanta. Men då en nyare Quattro eller annan skoter.
070-3317820