FSX i Piteå

R

Rock Ragge

Är det någon som vet vilka åkare som skall delta?
Skall de bara bli FSX eller blir det FMX oxå?
Skall Blaze dit??
Skall jag dit? - Säkert!
 
S

Svempa6

Fsx

Det kommer att vara en FSX Uppvisning med mycket bra FSX åkare samt att det kommer att äga rum en FMX tävling mitt i centrala Piteå och mitt i festivalen Piteå Dansar och Ler (PDOL). Hört rykten om några amerikaner men vet inte om det stämmer, hoppas det för jag skall då dit i alla fall.
 
S

Spunkbastards

Klara åkare i dagsläget är:

Anders "Ankan" Olsson
Jerry Jonsson
Eric Andersson

Samt att ev. så blir det en big, big surprice...samtidigt så körs det en FMX tävling på PDOL med absoluta toppåkare så som Daniel Bodin, Rhino Holm, Morgan Carlsson m.fl missa inte det...
 
S

Spunkbastards

Sista teasern

Den sista teasern på Spunkbastards Riders of the north dvd´n släpps på www.spunkbastards.com inom kort. Teasern är material från Showdown in Piteå. Håll utkik, den går att ladda inom kort.
 
S

Spunkbastards

Teaser Showdown In Piteå 2005

En teaser med lite av det bästa från FSX Tävlingen Showdown In Piteå 2005 med bland annat Micke Ljungbergs backflip försök som ser rätt brutalt ut, Jimmy Fejes backflip med mer, allt finns i teasern. Det bästa från dom dom bästa...

Teasern kommer att släppas under dagen idag på vår sida www.spunkbastards.com , titta in senare idag och tanka ner!

Mera Showdown in Piteå kommer på vår fullängds DVD som kommer att släppas under senare delen av 2005 "Riders Of The North"...

/Spunkbastards