Om du kollar länken han länka som finns de ju två olika höjder..
Ja, orginal rutorna på racingen är lägre.. (iaf på min årm 2000) men jag själv hade dock gärna sett att den var ännu lägre funderar på att köpa en svart och kapa, men just nu har jag crosshuven på så nu är det skitsamma.Jag har fått svar på att rutorna passar från Racing till Enduro. Men det förstod jag nästan att den skulle göra. Men man måste ju fråga
Men är det lägre ruta original på Racingen? Hoppas på ett rakt och enkelt svar. Tänkte om man köper en beg Racingruta för att man tror den är lägre så får man en lika som man har.
Tack.Ja, orginal rutorna på racingen är lägre.. (iaf på min årm 2000) men jag själv hade dock gärna sett att den var ännu lägre
funderar på att köpa en svart och kapa, men just nu har jag crosshuven på så nu är det skitsamma.
Föressten så kan du ju kolla på min skoter i profilen,
det är en orginal "låg" racing ruta.
Hoppas du fått reda på det du undrade över.
Mvh
är 99% säker på att du har fel, har sett många olika varianter av G-type rutor!Är annars 99,9999 % säker på att det bara finns en sorts ruta till g-type modellerna men.. Bara att dom är lika hög/låg osv.
Haha, du har säkert sett varianter, men fästena i huven är lika på alla!är 99% säker på att du har fel, har sett många olika varianter av G-type rutor!