Gamla skotrar runt 5-10 tusen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fallan

Välkänd medlem
23 okt 2006
264
0
16
www.freewebs.com
+Bra matta. Sitter öhlinare i boogien. Yamahamotor som är pålitlig och den går rätt bra.. dock inte mkt bättre än ett annat märke med ungefär samma specs.

-Klen boogie. Inte snygg för fem öre.. Är låg vilket resulterar i en obekväm körställning och den går sämre i snön. Är inte värd pengarna om man jämför med vad man får för samma peng. Termosdämparna är ingen hit om man gillar att skutta lite = Ingen hoppskoter
 

ski-dooer

Välkänd medlem
21 nov 2006
212
0
16
jämtland
Joo jag kan inte annat än hålla med men jag skulle nog hellre köpa en srv än en phazer eller exciter.. men de är ju jag!:D annars börjar väl lynx 3800 komma ner i den prisklassen nu å den går ju väldigt fint i snön om man har lite matta...
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
En 3800 för 10000 = rishög. Däremot kan man ju få en ganska fin 3300 för dom pengarna. Håller med om srv, ett riktigt fint alternativ.
 

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Jag säjer enligt eget tycket lynx 3500, har enligt egna erfarenheter kyckt att detta är en perfect skoter för dom ändamål du pratar om..kan gå hyfsat bra i lös snö bara du har en matta ^^ Mkt bra längs led tycker jag! :D
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Jag säjer enligt eget tycket lynx 3500, har enligt egna erfarenheter kyckt att detta är en perfect skoter för dom ändamål du pratar om..kan gå hyfsat bra i lös snö bara du har en matta ^^ Mkt bra längs led tycker jag! :D
Han har säkert både köpt och sålt skoter vid det här laget...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.