Garage i Arjeplog?

Mordecaien

Välkänd medlem
28 jan 2006
376
0
16
Kramfors
Tjenixen!

Har man tur att komma in på BST blir man Arjeplogsbo till hösten. Men problemet jag har är var jag ska placera min skoter och min hoj (ev. två).
Så då är jag på jakt efter att hyra in mig någonstans.
Har inga större krav: vindtätt, tak och el är väl ungefär vad som behövs. Värme är moderna bekvämligheter ;)
Ett krav är dock att kunna låsa in prylarna ordentligt, vill inte bli av med sakerna.

Så, finns det något garage/lada/whatever där ute som man kan hyra in sig i för ett humant pris?
 

LOCAL-RIDER

Välkänd medlem
29 okt 2006
210
0
16
LAPPLAND
HEJ.... trevligt att du ska bli bs.teare man brukar få låna komunens garach elller hyra ett eget på industripmrådet men komunens är ju uppvärmt och alla verktyg och allt du behöv finns där. du får då inga problem med det garach finns det så det räcker och blir över och int ska du a skotern i nån lada eller nåt. hyr eller låna finns så många trevliga personer där uppe dom lånar allt tilll en fick ha bilen och grejern hos en bilmekaniker han bara röjde undan i garachet och så körd vi inn grejern så nå fan blir det bra:D lycka till med ansökarn hoppas du kommer in :)
 

Mordecaien

Välkänd medlem
28 jan 2006
376
0
16
Kramfors
HEJ.... trevligt att du ska bli bs.teare man brukar få låna komunens garach elller hyra ett eget på industripmrådet men komunens är ju uppvärmt och alla verktyg och allt du behöv finns där. du får då inga problem med det garach finns det så det räcker och blir över och int ska du a skotern i nån lada eller nåt. hyr eller låna finns så många trevliga personer där uppe dom lånar allt tilll en fick ha bilen och grejern hos en bilmekaniker han bara röjde undan i garachet och så körd vi inn grejern så nå fan blir det bra:D lycka till med ansökarn hoppas du kommer in :)
Låter kanon det där :)

Då är det bara hoppas att man kommer in då.

Får tacka för infon!