GoPro Hero 3 Black Edition VS Hero 2 Motorsport Edition!

Wewix

Medlem
5 apr 2012
10
0
1
Hassela
Hejsan! Har en GoPro Hero 2 Motorsport Edition, Och jag undrar hur stor är skillanden mellan 3 black edition och 2an? har kollat lite på tester på youtube men tycker bara 3 filmar lite gråare en 2an, vilken tycker ni är bäst? Är det värt attt uppdatera sig till en trea? Jag använder den tilll downhill cross och skoter, Tack för svar :)
 

vovlo

Välkänd medlem
1 feb 2007
686
2
16
gräsmyr
har en 3a silver edition, samma som 2an fast med wifi å annat skal. tycker den filmar helt ok, behöver inte mera. black edition är ju dock mer finersser och kan filma med en helt galen upplösning. jag ¨skulle dock säga behåll tvåan och använd ett bättre redigeringsprogram än typ moviemaker. jag har märkt att filmerna direkt från kameran har grym skärpa men efter redigering i windows moviemaker så är kvallan betydligt försämrad
 

albatraoz

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.164
23
38
Greenwich
jag har goprp3 black edition.. fin kamera pissig batteritid... Gissar att 90% av kvaliten (färmättnad, skak mm hänger på den som redigerar) är du kung på redigering kan du väga upp en hel del av kamerans brister..
 
J

Jona$

Glöm inte kamerans större brister såsom att den hänger sig och vissa inställningar inte vill fungera, har reklamerat inte mindre än 5st black edition och då har dom testat ta in dom nyaste osv.
 

callahan

Välkänd medlem
12 okt 2011
548
0
16
umeå
black edition är bara skit, förstår inte hur dom kan släppa en kamera för 4300 som inte fungerar som den ska.
riktigt bra kvalitet, men det struntar man i då kameran inte fungerar
 

Kläppenrider

Välkänd medlem
24 jun 2012
190
0
6
black edition är bara skit, förstår inte hur dom kan släppa en kamera för 4300 som inte fungerar som den ska.
riktigt bra kvalitet, men det struntar man i då kameran inte
[video=youtube;ACIZUV0zRdE]http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=ACIZUV0zRdE[/video]

Ion kostar mellan 1800 och 2800 beroende på tillbehör osv. Skillnad mot
GoPro? :rock:
 

JonteiÖvik

Aktiv medlem
16 feb 2013
90
0
6
Ö-vik/Jokkmokk
jag har en black edition och den har funkat jävligt bra, är riktigt nöjd med bildkvaliten jämfört med kompisens silver.
det enda problemet jag haft var att kameran slutade spela in efter ca 5-10 sek men det löste sig med en uppdatering :)
BTW med den nyaste uppdateringen kan man även spela upp filmer på telefonen:)
 
J

Jona$

Då har du en jävla tur eller inte spelat in nå nämnvärt, 3:an är en produkt som inte är eller var redo för marknaden.