han är allround, ingen ramp-tramp, ingen som bara hoppar 20m hopp med kortbandare.
han är allround, och fruktansvärt säker med mountain maskinerna.
sen är han juh jävligt chill i sitt tänkande ochså "when i snowmobile, i wanna make a track, where the next dude that see`s it says "man, what was that guy thinkin?" "
jag tycker inte de e så intressant med typ slednecks ser hellre på svenska ammatörfilmer tex sledmaggedon men själv gillar jag skarpt killen som satte första backflipen i slednecks 4 även om väldigt många gör det nu så satte ju han licksom milstolpen
jag håller med om janne tapio. han var ganska överlägsen, visst hade han en bra maskin under sig men han kunde köra också. synd att han slutade efter sitt benbrott..
såg en kille från luleå med en likadan maskin som jag har en rmk 900 -05 151" snurra runt baklänges i ett hopp kanske kallas backflip vad vet jag, och land autan bekymmer, måste vara svårt med så lång maskin
Säger så här ! ställ Chris Burandt mot peter eriksson/emil öhman å se vem som kör snabbast! eller janne tapio ! han skulle inte ha en chans! de enda han kan e att köra fsx/ klättra i berg!