Har kungen Fredde Granberg nån chans???

S

Sasse

Vad tror ni andra? Kommer Fredde att regera med 4-taktarn i crossen?? Själv tror jag det om han bara få RSén att hålla ihop. Tycker det är det häftigaste som hänt på crossbanan någonsin! 4-takt o snowcross är inte framtid.... det finns redan!

Heja Fredde!!!
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Framtiden får utvisa : )

Jag tror absolut Fredde grejar det hela. Som sagt, håller skotern ihop torde det hela gå som smort. Tror stenhårt på att RS:n kommer sitta som en hand i hansken på karl'n i fråga.
 
E

Ej medlem/Inloggad

Näe, som vanligt kommer han bränna iväg som en blådåre så han får sitt halvvarvs ledning, med resultat att han inte orkar hålla undan för dom riktiga crossåkarna mot slutet.
 
Y

Yamaha Skeptisk

Finns inte en chans att RS kommer att hålla, kommer vara en hel del problem med den, inte motormässigt men chassimässigt.
 
S

Sasse

Vadå???

Ej medlem/Inloggad skrev:
Näe, som vanligt kommer han bränna iväg som en blådåre så han får sitt halvvarvs ledning, med resultat att han inte orkar hålla undan för dom riktiga crossåkarna mot slutet.
Men du freddan är ju för fan bäst av alla, har lätt bästa kondisen också!!! Han är då mer crossåkare än nån annan fåne så de så!!
 
E

Ej medlem/Inloggad

Sasse skrev:
Men du freddan är ju för fan bäst av alla, har lätt bästa kondisen också!!! Han är då mer crossåkare än nån annan fåne så de så!!
Bäst kondis kan han säkert ha, säkert även bäst på att köra, men likt förbannat disponerar han inte loppen så han orkar hela vägen. Han har iaf tappat all min respekt efter det genomusla loppet vid fjolårets final.