Hemavan hillclimb 2012?

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Jag anmälde mig precis:D
inge fler som ska köra:)?
Ja man kanske skulle anmäla sig det är ju ändå nästan nästgårds. Bara jag inte hinner kör helt slut på Gammnytron innan tävlingen är. Var ska man anmäla sig?
Hinner Turbon komma så kanske man även kan ha en liten chans att komma hyfsat långt fram i placeringarna. :)
 

Zollinger

Välkänd medlem
9 okt 2010
923
1
18
Lycksele
har kört alla år i princip i kittel, å kan väll säga som så att en kort har inte en chans att ta en långbandare, så har då fallet varit i kittelfjäll
 

Jonte96.

Välkänd medlem
23 nov 2010
1.498
1
16
Vilhelmina, Åre
Sjukt mycket hänger ju på föraren! förra året så vann ju en orginal crossfire 800 och den klippte även turboskotrarna i rövar heatet. Så länge du är med i starten så är det nog inge problem att få en bra placering om du kan köra.
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Jag hade lätt ställt upp, chans eller inte om jag inte hade haft bruten arm och typ 60 mil att åka :/
 

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
De var en riktigt bra tävling! allt gick fint och rolig form på tävlingen:) lottningen kunde vart bättre:p
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
De var en riktigt bra tävling! allt gick fint och rolig form på tävlingen:) lottningen kunde vart bättre:p
Hur gick det för dig?
Såg på FB att det var 2t turbo som vann, men hur gick det för 4t turbo? (Pallplats måste väl iaf vara realistiskt att hoppas på för 4t??)
 

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
De var en nytro xtx turbo som vann:) ac proclimb hcr turbo 2a, jag vart utslagen i semin när jag låg o sov i starten:/ då har bara mig själv att skylla:/