Tack, jag har sett det.ett kitt till salu på blocket http://www.blocket.se/vasternorrland/Silber_turbo_pro_rmk_2012_polaris_45565243.htm?ca=1_4&w=3
Jag har redan ett, därav denna tråd.
Tack, jag har sett det.ett kitt till salu på blocket http://www.blocket.se/vasternorrland/Silber_turbo_pro_rmk_2012_polaris_45565243.htm?ca=1_4&w=3
Det där med jämvikt anade jag, lika med lågvarv, men bra att du påvisade det.När skruvar fast olika tyngder på vikterna så håll jämnvikt. Dvs låt inte ena sidan vara tyngre/lättare än den andra för då slits vikten snett.
Och kom ihåg att det ger mer lågvarvstryck ju längre in på vikten du viktar .
Det skiljer nästan 2000v i tillslagsvarv bara genom att flytta 2st 7gr från inre till yttersta läget! Det gäller veta vart effekten kommer i varvtal för att kunna sätta in tyngderna på rätt ställe. Inte lätt veta, man skulle behöva bromsa maskinen för att veta vart den bygger effekt.
Jag åker 19/43 nu, ska gå tillbaka till 20/42 en gång och hoppas på lite mer motstånd.vad ska du dreva upp till? tar det slut handlöst med 20/42 eller 19/43??
byta kolvar i förbyggande syfte?
Tänkte mer att det var folk i din tråd som hade dreglst över ditt kitt när det var till salu.Tack, jag har sett det.
Jag har redan ett, därav denna tråd.
Aaha, sorry. Hjärnan var inte uppe änTänkte mer att det var folk i din tråd som hade dreglst över ditt kitt när det var till salu.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Härligt!! Köpte du det han länkade för 25?hur går det? skriv alla problem/lösningar du kommer på! har själv råkat impulsköpa ett likadant kitt idag...
låkomptopp köpes. 11eller 11,5 komp. vad kör du för komp å vad har du tänkt ladda??
Så du köpte det din Grishur går det? skriv alla problem/lösningar du kommer på! har själv råkat impulsköpa ett likadant kitt idag...
låkomptopp köpes. 11eller 11,5 komp. vad kör du för komp å vad har du tänkt ladda??
Hehe, ja gör en sån tråd du så tragglar jag vidare här med att få mitt instämt.jajjemän de vart de kittet. borde nog starta en projektråd (även om det finns en silbertråd redan) verkar va ganska vanliga i Sverige.
nu kan vi kappbygga, mitt borde anlända i veckan men har ingen topp än.
däremot är det nog det första på swb assault i Sverige
hur lägger man in bilder? står bara att storleken är fel hela tiden..
Haha, njae. Vill ju inte göra bort mig mer än nödvändigt, men jag kan komma upp å bärga din när den skjutit mittencylindernDu måste ju åka upp till föne på lördag och gasa på strippen nu så kammarna sprutar
Haha...tänkte inte skjuta nånting hoppas jag men tack för bärgningserbjudanetHaha, njae. Vill ju inte göra bort mig mer än nödvändigt, men jag kan komma upp å bärga din när den skjutit mittencylindern
får nog bli en par topp ny. då det inte verkar spruta av beggade turbotoppar...Hehe, ja gör en sån tråd du så tragglar jag vidare här med att få mitt instämt.
Bygga ikapp? Klart det ska tävlas så fort det är något
Jag vet inte hur bilderna funkar, jag bara valde bild så hamna den i inlägget.
Kolla på en PAR topp då?
Haha när precis, dom som köper sådana använder dom nog självfår nog bli en par topp ny. då det inte verkar spruta av beggade turbotoppar...
Har inte gjort något mer, ska ta tag i det ikvällHur går de tonix, kommit nå längre?
Gott! Vi syns där dåHaha...tänkte inte skjuta nånting hoppas jag men tack för bärgningserbjudanet