hjälm

emil_

Välkänd medlem
14 mar 2006
300
0
16
34
Bollnäs
hejsan är nu dags att köpa en cross hjälm som passar skotern och den är matt svart så då undrar jag om någon vet vart man kan köpa en matt svart cross hjälm och deras hemsida?
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
våran ski-doo åf hade en mattsvart hjälm för 1700kr inne i vintras, den var av märket kgb om jag inte minns fel.
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
emil_ skrev:
hejsan är nu dags att köpa en cross hjälm som passar skotern och den är matt svart så då undrar jag om någon vet vart man kan köpa en matt svart cross hjälm och deras hemsida?
Det är cross-stuk på hjälmen du ska ha? Annars finns det snygga intergral-mattsvarta. Jag köpte en snowpeople förra säsongen. Vet dom hade nån cross-hjälm med men den såg himla mysko ut.

www.skoterdelen.se köpte jag på (ser ut som dom håller på att bygga om hemsidan, som inte funkar så bra i skrivande stund)
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna

Jag köpte min matt svarta cross hjälm från en återförsäljare för 3-4 veckor sen för 1295:- å då fick ja med visir också.
 
Senast redigerad av en moderator:

messia

Välkänd medlem
14 dec 2004
146
0
6
umeå
hejsan är nu dags att köpa en cross hjälm som passar skotern och den är matt svart så då undrar jag om någon vet vart man kan köpa en matt svart cross hjälm och deras hemsida?
det finns ju kbc. dom har en shysst cross hjälm som är mattsvart med döskalle på sidan. typ 1799kr elr nått sånt.. den hittar du på många ställen.