Hjälmkameror

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
36
Gopro är väl det vanligaste med bra egenskaper, sök gopro snowmobile eller lik. på youtube så får du se lite klipp från en sån :D
 

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Kan väl inte utala mig då jag endast provat och har en contour gps men jag tycker den funkar bra men jag kan ju inte säga att den är bättre än något annat men smidig är den iaf.
 

Lynxer

Välkänd medlem
18 jan 2009
440
0
16
Uttran
Säkert inte den bästa på något vis men vill man komma undan billigt och ändå få något som går att filima med så kanske denna kan vara något:
http://www.inesun.com/Sport-HD-MINI-Digital-Video-Camera--16123.html
Jag har handlat småprylar därifrån förut och det har alltid fungerat. Enklast är med Paypal. Observera att frakten ingår i priset och om man ber dom skriva "gift" så har det i.a.f. aldrig blivit någon tull för mig.
Prylar jag har köpt:
Trådlös minikamera: fungerade enligt specifikation (askul att montera på radiostyrd bil).
Trådlöst BT headset: Fungerade enligt specifikation men stödde inte A2DP(köptes innan jag hade lur med stöd för det så det var OK).
HDD Mediaspelare: fungerade i början men gick inte att uppdatera i takt med nya codec och lade av efter några år. Delvis p.g.a hård behandling på resor men den var med mig på ett antal semestrar och kopplades in i hotell-TV:n så dom futtiga hundralappar den kostade var välinvesterade.
Nyckelring med display: Fungerade enligt specifikation men använde udda bildformat och hade kanske lite för lite minne (4MB).