tänkte köpa en fläktkyld familjeskoter och skulle vilja ha lite råd om vilken som ni tycker är det bästa valet.LYNX adventure 550, SKIDOO gtx 550, POLARIS trail touring? Och nu vill jag inte veta vem som är fulast osv.
En 550 orkar helt klart dra en Pulka+bob bakom sig, och köper han 550 slipper han att skotern går varm på våren när man ligger och touring kör på isen/leden.Tror du inte att en 600 är lite bättre på att dra runt familjen med?(Lite mer råstyrka = Pulka+bob osv bakom skotern)
Annars är ju Ski Doon fin.
Kolla om du kan hitta nån sdi 08 som nån säljer av pga snöbrist , ägare 1 har fått ta hela värdefallet. En och annan renagede xp sdi osålda för 100 finns på blocket.jo visst är en 600 bättre men priset blir för högt när jag ska köpa en ny skoter. det drar mest mot en lynx men jag vet inte hur dom är skulle vara roligt och veta, polarisen har jag hört är inte lika pigg som dom andra.
jag har en kompis som har en legend 550 är det ungefär lika som lynxen?
jag har en xlt sks -96 nu så det är några år sen man köpte skoter
Najs, hoppas ni blir nöjdadet blev en LYNX så nu får vi väl se hur det går:ciao:
En adventure 550 eller?det blev en LYNX så nu får vi väl se hur det går:ciao:
Surt!! Men den som väntar på nåt gott...jo det blev en adventure 550. men dom skulle skruva ihop den på måndag så jag får vänta hela helgen