Hjälp! Var kan jag köpa Vindruta???

rattvag

Medlem
30 nov 2021
5
0
1
51
Umeå
Hej! Hittar ingenstans att köpa ny vindruta till Polaris RMK 600 2012. De stora reservdelssidorna på nätet har väldigt begränsat utbud, typ rutor till ett fåtal modeller och fåtal årsmodell. Var kan jag köpa ruta till min skoter??? Tack på förhand
 

Vituraz

Välkänd medlem
6 nov 2013
154
33
28
Piteå
Närmaste polarisåterförsäljare kan garanterat ordna, och om jag inte är ute och cyklar passar väl alla rutor från pro ride-chassit
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.088
887
113
Stora Blåsjön
Vilken ruta är du ute efter? Är det den låga eller orginalrutan som är typ låg/mellan? Är det den senare så har jag nog flera liggande.
 

Boost III

Välkänd medlem
19 feb 2009
10.639
802
113
Kramfors
Skroten white Powder har mest Polarisdelar av alla skrotar så hör med den firman, jag har köpt flera rutor mm av dem. Han svarar snabbt och skickar bilder, skitbra skrot med andra ord.
 

rattvag

Medlem
30 nov 2021
5
0
1
51
Umeå
Vilken ruta är du ute efter? Är det den låga eller orginalrutan som är typ låg/mellan? Är det den senare så har jag nog flera liggande.
Tjena, jo det är den vanliga orginalrutan jag är ute efter. Vore kanon om jag kunde köpa av dig! Var bor du? Jag i Umeå
 

Boost III

Välkänd medlem
19 feb 2009
10.639
802
113
Kramfors
Tjena, jo det är den vanliga orginalrutan jag är ute efter. Vore kanon om jag kunde köpa av dig! Var bor du? Jag i Umeå
Alla tre sorterna är ju vanliga :) Är de Ultralåg mittimellan eller höga rutan du ska ha? Jag tror även de finns en härrejösses hög gubbruta.
 

rattvag

Medlem
30 nov 2021
5
0
1
51
Umeå
Alla tre sorterna är ju vanliga :) Är de Ultralåg mittimellan eller höga rutan du ska ha? Jag tror även de finns en härrejösses hög gubbruta.
Okej, inte hög gubbruta iaf :) men mittemellan vore att föredra. Inte svart utan genomskinlig