Aldrig ägt någon, mamma och pappa köper nya utan att sälja deras gamla för våran skull (jag och mina två syskon). Det tackar vi ödmjukt för.
Första skotern jag åkte mycket på var en Phazer 480 från -88
sen fick jag spasmer i tummen och ville ha mer, pappa köpte en rx-1a och vi ungdomar började åka på hans gamla yamaha mountainmax 700 från -98, wow vad den gick bra den skotern. men i lössnö så fanns det inte mycket att säga till om med den dåliga höjden från fotstegen satt sig skotern på fotstegen hela tiden. Den skotern gav mig all den träning jag behövde, bära skoter... inför den dagen då pappa köpte sig en nytro -10. Rx-1an stred vi om för 700 sålde han för införskaffning av nytron. men snart så köpte mamma en phazer rtx och då vart även hennes rx1a ledig
Men eftersom det bara är jag kvar med intresse av mina syskon så såldes även en av dem i samband med att pappa bytte sin nytro mot en renegade 1200. så nu åker vi (jag, mamma och pappa) på en phazer -88 en rx-1 -03 en phazer RTX -07 en ski-doo renegade 1200 -11. Så skulle tro att 4takt stannar i familjen.
Börjar kanske bli dags att införskaffa sig en egen skoter... är trotts allt 21år vid skrivandets stund.