Det var nödvändigt att poängtera det sista halvåret?Jag är nu 16,5 år.
Bara för att du fyller år i December.:bootyshake:
Det var nödvändigt att poängtera det sista halvåret?Jag är nu 16,5 år.
Känner mig ju äldre än sexton, men kan inte skriva sjutton, så 16,5 var det enda rätta
Det var nödvändigt att poängtera det sista halvåret?
Bara för att du fyller år i December.:bootyshake:
Vars fan får du pengarna ifrån ?! :argh: eller ha du fått dom från mor o far ? :beer:Tror att jag har skrivit här förut men saker och ting förändras. Är 14 år och har haft 4 EGNA skotrar. Den första var en sm340 som jag fick av min storebror(var då 10år). Den andra var en polaris rxl 650-91. Den tredje var en srx700 -00 och den fjärde ÄR en Mountain Max 700 -00. planerar att köpa en f7 till vintern.:beer:
säkert nån som sagt detta förut, men det är väll upp till föräldrarna vad man vill ge till sina barn?Vars fan får du pengarna ifrån ?! :argh: eller ha du fått dom från mor o far ? :beer:
Är det bara din maskin eller delar du med far din?Jag var (är) 13 år och jag FICK faktiskt min första skoter... En Phazer RTX för 79 000... Nej, inte rika föräldrar... Men skoterkåt pappa
Kan ju säga att mamma inte vart så glad när pappa plötsligt kom hem och sa: Jag har köpt en skoter!
Själv blev man överlycklig men inte alla
Fast jag betalade faktiskt 2000kr
jag var 13 m5a helt original går som ett spjut tar sig över allt toppar 130 (ganska bra för 80hk)
handtags skydd lyktsköldar bukplåt vann en utställnings tävling i kiruna....