D
Deleted member 9532
Vad räknas som jobbålder? :hmmmm:Hur i hela friden kan alla under jobbålder ha så fina & nya skotrar ?
En gammal indy eller liknande kan jag förstå men inte -09or :hmmmm2:
Vad räknas som jobbålder? :hmmmm:Hur i hela friden kan alla under jobbålder ha så fina & nya skotrar ?
Ganska enkelt. Mor springer in på banken och tar ett lån. Man åker och köper skotern. Sen dess kommer mor min med en räkning varje månad.Hur i hela friden kan alla under jobbålder ha så fina & nya skotrar ?
din moppe måste ha varit jävligt dyr om de gick in med "lite" pengar. ajja.Har alltid funnits ett skoterintresse på mammas sida av släkten, bara våran familj som aldrig riktigt haft något. Så min första skoter blev i laglig ålder, i år alltså. Så 16 år, sålde mopeden och päronen gick in med lite pengar och köpte en Phazer rtx 08.
fick runt 20 för mopeden. Men ja dom gick väl in med mer än lite då. Men jag lär ju ha den ett tag sådin moppe måste ha varit jävligt dyr om de gick in med "lite" pengar. ajja.
själv är man 92:a 17 år första egna skotern: sxr 600 01 köptes förra året för sommarjobbs pengarna :biggrin1: