Går alldeles utm till mig eller Pierre, kassören vistas mest på annan ort numera så han kan vara lite svår att få tag på numera, den kärleken.........................Runte, jag samlar på mig några stycken sen kommer jag över med namnlista och pengar. Är det ok??
V Ä R L D S K L A S S!!!!!!!Hej alla glada!
Har idag stått på OK/Q8 mellan 10.30 och 14.00 och "raggat" nya medlemmar. Jag nådde inte upp till min målsättning på 15 nya men det blev 6st med ovan nämnda medlem så 5 färska idag!!!
Av alla dem ca. 100 pers jag pratat med idag så har vi fått otroligt mycket beröm för våra leder, flera har sagt att vi har dem bästa lederna dom åkt på, så ni som vet vilka ni är som gör ett sånt underbart jobb med lederna skall ha all heder!!!
Även fått lite tips och ideer från folk hur vi skall nå ut till fler, det kan vi diskutera på torsdag.
Imorgon blir jag nog runt familjen för husfridens skull då min sambo nu är riktigt HÖGgravid
Allt som allt har det varit mycket kul att prata med alla skoteråkare idag så detta kommer jag nog göra igen!!
Fridens all glada skotermänniskor
// Jörgen
Jörgen, du har gjort ett väldigt gott jobb och dessutom helt på eget initiativ, det visar att även om man inte är ute med sladden så ofta så går det utm att göra andra viktiga insatser för vår skoterklubb och dess medlemmarHej alla glada!
Har idag stått på OK/Q8 mellan 10.30 och 14.00 och "raggat" nya medlemmar. Jag nådde inte upp till min målsättning på 15 nya men det blev 6st med ovan nämnda medlem så 5 färska idag!!!
Av alla dem ca. 100 pers jag pratat med idag så har vi fått otroligt mycket beröm för våra leder, flera har sagt att vi har dem bästa lederna dom åkt på, så ni som vet vilka ni är som gör ett sånt underbart jobb med lederna skall ha all heder!!!
Även fått lite tips och ideer från folk hur vi skall nå ut till fler, det kan vi diskutera på torsdag.
Imorgon blir jag nog runt familjen för husfridens skull då min sambo nu är riktigt HÖGgravid
Allt som allt har det varit mycket kul att prata med alla skoteråkare idag så detta kommer jag nog göra igen!!
Fridens all glada skotermänniskor
// Jörgen
Undrar om det kan vara någon som blir lite fundersam i sb med betalningen för medlemsskapet
Vårt officiella namn är Sävast Skoterklubb men när man knappar in vårt plusgironr så står där Sävast Skoterförening, visserligen samma men ändå.................