Det undrade jag också hur f*n dom har råd med så pass dyra skotrar.Just fyllda 41.
Verkar lite som ju yngre ålder ju yngre skoter ?
Ni som är runt 16: Kör ni pappas eller har ni redan jobbat ihop till era -07'or?
Bra gjort i båda fallen ;-)
Tex:
Marqus91 - RMK -07
Jeens - Renegade 800 -07
Vi "gamlingar" verkar dras med skotrar runt millenieskiftet +/- ett par år.
Allför mycket penger till fruar, barn och hus månne? ;-)
Välkommen till kategori 6 :ciao: (40-49)45år...
Är jag "äldsta gubben" här...?
Jag kan teoretiskt vara farfar/morfar här
:laugh::laugh::laugh::laugh:
Jahadu "Maverick", hur tror det är för en gamling på 45 varma vintrar med ett otal ryggskott bakom sig, urhoppade axlar, förslitningsskador i både nacke och bröstrygg, meniskproblem, nageltrång, fotsvamp, hemorojder, blodbrist mm mm att "...dra loss en skoter i djupsnö eller kallstarta".
Vid dessa tillfällen ber jag till Gud, f...n, demoner, änglar, högre makter jaa...allt, att jag fick vara 15 :bawling:
Måste ge beröm för denna mening! Bra jobbat:laugh::laugh:
Jahadu "Maverick", hur tror det är för en gamling på 45 varma vintrar med ett otal ryggskott bakom sig, urhoppade axlar, förslitningsskador i både nacke och bröstrygg, meniskproblem, nageltrång, fotsvamp, hemorojder, blodbrist mm mm att "...dra loss en skoter i djupsnö eller kallstarta".
Vid dessa tillfällen ber jag till Gud, f...n, demoner, änglar, högre makter jaa...allt, att jag fick vara 15 :bawling:
Visserligen är ju jag 16 nu, men dra inte alla under en och samma kam!Är 20!
Man flinar lite när man tänker tanken på en 15åring som ska dra loss en skoter i djupsnö eller kallstarta.